05 Οκτ 2020

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΒΟΛΕΣ ΚΑΙ ΤΡΙΠΟΝΤΑ!

Ποιος είπε ότι τα μαθηματικά δεν έχουν άμεση σχέση με τον αθλητισμό;

Αποφασίσαμε με τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας να βγούμε στο προαύλιο και να ψάξουμε να βρούμε την απάντηση, για το αν υπάρχουν γεωμετρικά σχήματα πίσω από κάθε... βολή και συγκεκριμένα σε κάθε τρίποντο. Οι μαθητές, με γεωμετρικά όργανα στα χέρια και τις γνώσεις τους για όπλο, ξεκίνησαν να μελετούν τον χώρο γύρω από την μπασκέτα, να μετρούν γωνίες, να βρίσκουν τις σωστές θέσεις που πρέπει να έχουν οι παίκτες, για να πετύχουν ένα τρίποντο.

Στην αναζήτηση τους αυτή, κατέληξαν να εξαγάγουν συμπεράσματα για τις αποστάσεις που πρέπει να έχουν οι παίκτες, καθώς και για το γεωμετρικό σχήμα που θα πρέπει να ακολουθήσουν, με στόχο ένα επιτυχημένο τρίποντο, μπαίνοντας έτσι στον ρόλο του προπονητή.

Ανακαλύψαμε για άλλη μια φορά  τη σπουδαιότητα της γεωμετρίας αλλά και των μαθηματικών εξισώσεων με διαδραστικό και βιωματικό τρόπο, έχοντας πάντα στο μυαλό μας τη φράση του Πυθαγόρα: «Πάντα κατ’ αριθμόν γίγνονται».

Σχετικά Άρθρα

Πρέπει να συνδεθείτε για να σχολιάσετε.
Αρχείο
  • Πρόσφατα
  • Δημοφιλή
  • Ετικέτες